شريک موسس واتساپ اين شرکت را ترک مي‌کند

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و براي شرايط فعلي تکنولوژي مورد نياز و کاربردهاي متنوع با هدف بهبود ابزارهاي کاربردي مي باشد.

رسانه‌هاي خارجي از استعفاي يکي ديگر از موسسان واتساپ خبر داده‌اند. هنوز دليل جدا شدن «جان کوم» (Jan Koum) از اين شرکت به طور رسمي اعلام نشده اما گمانه مي‌رود رسوايي‌هاي اخير فيسبوک مهم‌ترين دليل اين ماجرا باشد.

پارسال براي اولين بار خبر جدايي يکي از موسسان واتساپ را از فيسبوک شنيديم. در جديدترين گزارش‌ها با خبر شديم دومين بنيان‌گذار واتساپ هم قصد جدايي از اين شرکت را دارد. اين چند وقت اخير فيسبوک درگير حاشيه‌هاي مختلفي شده است. سه هفته پيش مارک زاکربرگ به عنوان بنيان‌گذار فيسبوک در مجلس سناي ايالات متحده آمريکا حضور پيدا کرد و در برابر نمايندگان اين مجلس درباره‌ي لو رفتن اطلاعات بيش از هشتاد ميليون کاربر اين شبکه اجتماعي توضيحاتي ارائه داد. با درنظر گرفتن اين رسوايي‌ها و مالکيت واتساپ توسط فيسبوک، کوم تصميم گرفته اين شرکت را ترک کند.

کوم درراستاي برنامه‌ي استعفاي خود گفته: «حدود يک دهه از راه‌اندازي واتساپ توسط من و بريان مي‌گذرد. در طول اين مسير، سفر هيجان‌انگيزي با بهترين افراد داشتيم ولي الآن زمان رفتنم فرا رسيده تا در مسير خودم ادامه دهم. برايم کار کردن با تيم بسيار کوچک ارزشمند بود. جالب است مي‌بينم يک اپليکيشن تا اين حد در کانون توجهات است و سهم قابل توجهي از مردم جهان را جذب خود کند.» مارک زاکربرگ در جواب پست جان نوشت براي کار کردن از نزديک با تو دلم تنگ خواهد شد. من شخصا بابت هرکاري که براي کمک به اتصال جهان انجام دادي از تو سپاس‌گزارم. هم‌چنين ممنونم بابت هر آن چه که من ياد دادي

واتساپ يکي از محبوب‌ترين پيام‌رسان‌هاي دنياست. سرويس اين پيام‌رسان اولين بار در سال ???? يعني ? سال پيش راه‌اندازي شد. شما نظرتان درمورد واتساپ و امکانات اين پيام‌رسان چيست؟