قابليت تماس تصويري اينستاگرام رسما معرفي شد

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و براي شرايط فعلي تکنولوژي مورد نياز و کاربردهاي متنوع با هدف بهبود ابزارهاي کاربردي مي باشد.

قابليت پخش زنده يکي از محبوب‌ترين ويژگي‌هاي اينستاگرام محسوب مي‌شود و حالا اين شبکه‌ي اجتماعي مي‌خواهد از اين هم فراتر برود. فيسبوک در جريان کنفرانس F8 2018 اعلام کرد به‌زودي، اينستاگرام قابليت تماس تصويري را براي کاربرانش فعال مي‌کند و به آن‌ها اجازه مي‌دهد که براي برقراري ارتباط با دوستان خود از اين قابليت بهره ببرند.

استفاده از اين مشخصه بسيار ساده است. کافي است در بالاي صفحه‌ي Direct بر آيکون دوربين ضربه بزنيد. ويژگي جذاب اين تماس تصويري اين است که در حين صحبت کردن مي‌توانيد تصوير را کوچک کنيد و مشغول گشت‌وگذار در محيط اينستاگرام شويد.

بدون شک اين يک اقدام جالب توجه از طرف اينستاگرام محسوب مي­شود. هرچند هدف اصلي شبکه‌هاي اجتماعي امکان برقراري ارتباط بين افراد مختلف است، اما قابليت تماس‌ تصويري يک نوع صميميت بيشتر را براي اينستاگرام به ارمغان مي‌آورد. کاملا واضح است که اينستاگرام مي‌خواهد به محيطي همه‌فن‌حريف براي برقراري ارتباط با دوستان جديد و قديمي بدل شود و به همين خاطر همواره قابليت‌هاي جديد و متنوعي را معرفي مي‌کند.