اپل واچ جان يک جوان آمريکايي را نجات داد

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و براي شرايط فعلي تکنولوژي مورد نياز و کاربردهاي متنوع با هدف بهبود ابزارهاي کاربردي مي باشد.

«ديانا رکتنوالد» (Deanna Recktenwald) در کليسا نشسته بود که ناگهان اپل واچ او يک هشدار را نمايش داد. اين هشدار به خاطر بالا رفتن ضربان قلب «ديانا» از ??? بار در دقيقه به نمايش درآمده بود و اين هشدار از او مي‌­خواست هرچه زودتر به يک بيمارستان مراجعه کند. مادر «ديانا» در مصاحبه با خبرگزاري ABC گفته: «درخواست يک ساعت هوشمند براي مراجعه به بيمارستان موضوع بسيار نگران‌کننده‌اي محسوب مي‌شود. من حتي نمي‌دانستم که اين ساعت از چنين قابليتي بهره مي‌برد.»

بعد از مراجعه به يک کلينيک، پرستار آن کلينيک به آن‌ها گفته بود که «ديانا» به موقع مراجعه کرده است. دکترها بعد از بررسي‌هاي بيشتر، متوجه شدند که «ديانا» از يک بيماري کليوي رنج مي‌برد و عملکرد کليه‌هاي او در آن زمان تنها در ?? درصد قرار داشته و به همين خاطر بايد در آينده‌ي نزديک يک کليه‌ي جديد دريافت کند. مادر «ديانا» بعد از اين اتفاق يک نامه براي مديرعامل اپل، تيم کوک، نوشت و از او به خاطر اين ويژگي مهم اپل واچ تشکر کرد. تيم کوک هم در پاسخ به او نوشت: «خيلي خوشحالم که حال دختر شما بهتر است. چنين داستاني به ما انگيزه مي‌دهد که بيش‌ از پيش رو به جلو حرکت کنيم.»