ايران، هشتمين بازار بزرگ محصولات رنو

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و براي شرايط فعلي تکنولوژي مورد نياز و کاربردهاي متنوع با هدف بهبود ابزارهاي کاربردي مي باشد.

رنو به تازگي گزارشي از فروش محصولات خود را ظرف سه ماهه نخست سال ???? منتشر کرده است. در اين گزارش فهرستي از ?? کشور منتشر شده که بيشترين فروش محصولات اين خودروساز را در دست دارند. در اين فهرست ايران در رتبه هشتم قرار دارد.

در سه ماهه نخست سال ????، شرکت رنو توانسته ??.? ميليارد يورو درآمد کسب کند. بر اساس گزارش منتشر شده در رسانه رسمي رنو، درآمد اين خودروساز در مقايسه با بازه زماني مشابه سال گذشته ?.? درصد رشد داشته است. اين خودروساز بيشترين سهم فروش خود را به ترتيب در کشورهاي فرانسه، روسيه و آلمان دارد. در همين راستا رنو فهرستي از ?? کشور دنيا منتشر کرده که بيشترين ميزان فروش محصولات اين شرکت را به خود اختصاص داده‌اند. در اين فهرستي نام ايران در جايگاه هشتم به چشم مي‌خورد که با عرضه ??.??? دستگاه از محصولات رنو، ?.?? درصد از سهم کل فروش محصولات اين خودروساز را اختيار دارد. پس از ايران، انگليس، ترکيه و چين در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

حدود يک ماه پيش خبري مبني بر رشد ?? درصدي فروش رنو در ايران منتشر کرديم. بازار ايران هميشه يکي از خواستني‌ترين اهداف خودروسازهاي فرانسوي بوده است. به طور کلي خودروسازهاي فرانسوي به محصولات اقتصادي باکيفيت شناخته مي‌شوند. با درنظر گرفتن بازار انحصاري ايران، محصولات خودروسازهاي فرانسوي بهترين گزينه براي قشر متوسط ايراني محسوب مي‌شود. البته چند سالي مي‌شود با ورود خودروسازهاي چيني و حضور پررنگ محصولات نوظهور از برندهاي ناآشنا، جايگاه محصولات فرانسوي در ايران نزول داشته است. با اين حال هنوز در سبد محصولات ايران‌خودرو و سايپا محصولات پژو و رنو حرف اول را مي‌زنند. از طرفي نگين خودرو به عنوان نماينده محصولات وارداتي رنو، خودروهايي نظير تاليسمان و کولئوس را روانه بازار ايران مي‌کند که توانسته نظر بسياري از مشتريان ايراني را به سمت خود جلب کند. در ميان خودروسازهاي فرانسوي کمبود محصولات سيتروئن به خوبي احساس مي‌شود. البته با شنيدن خبر آغاز فروش سيتروئن C3 توسط سايپا، نام سيتروئن مي‌تواند چيزي بيشتر از زانتيا را برايمان تصوير سازي کند.