بازاریابی در سال و ناگفته های بازاریابی

سال جدید درست در گوشه و کنار است. و می دانم که شما قبلاً آماده شده اید زیرا این وبلاگ را می خوانید و تعداد زیادی از وبلاگ بازاریابی دیگر ، درست است؟

اما مسئله اینجاست: من اکثر وبلاگ های معروف بازاریابی را نیز می خوانم ، تمام کانال های بازاریابی YouTube را دنبال می کنم و به همان پادکست هایی که انجام می دهید گوش می دهم و من متوجه شده ام که تعداد بسیار کمی از مردم درباره آنچه واقعاً در سال 2020 اتفاق می افتد صحبت می کنند.

مطمئناً ، آنها به شما خواهند گفت چیزهایی مانند جستجوی صوتی سال آینده بیش از 50٪ از پرس و جوهای جستجو را به خود اختصاص می دهد ، اما همه این موارد قبلاً در مورد آنها صحبت شده است.

و در واقع روندهای جالب تری وجود دارد که بازاریابی شما را تحت تأثیر قرار می دهد که هیچ کس واقعاً در مورد آن صحبت نمی کند.

بنابراین ، این روندها چیست؟ چه اتفاقی خواهد افتاد در سال 2020؟

خوب ، در اینجا می رود ...

روند شماره 1: شرکت هایی که به Google Analytics اعتماد می کنند ، با رقابت خود مغلوب می شوند

همه ما عاشق Google Analytics هستیم .

هک ، من آنقدر دوست دارم که حداقل 3 یا 4 بار در روز وارد سیستم می شوم. و در اینجا این پا زدن است: من آنقدر ترافیک می کنم که Google Analytics من فقط یک بار در روز به روز می شود.

من واقعاً باید این عادت را بشکنم اما این برای یک روز دیگر است.

شما احتمالاً می دانید ، چه اشکالی در Google Analytics دارید؟

در واقع با آن خیلی اشتباه نیست. این یک ابزار عالی است ، به خصوص با توجه به اینکه رایگان است


اما این چیزی است که ... بازاریابی در حال تغییر است. کانال های جدید دائماً مانند جستجوی صوتی معرفی می شوند.

و معاملات دیگر به سادگی شخصی نیست که کسی از شما بخرد و بخرد و همین است.

این روزها مواردی مانند صعودی ، پایین فروشی ، تکرار خرید و حتی ضربات تسویه حساب وجود دارد . از این گذشته ، روشهای مختلف زیادی وجود دارد که می توانید برای کسب و کار آنلاین خود درآمد کسب کنید ، مانند مشارکت ، بازاریابی وابسته و حتی وبینار.

این امر باعث شده است که شرکت ها شروع به استفاده از راه حل های تحلیلی کنند که به پایگاه داده خود بهتر وصل می شوند ، مانند Amplitude . یا بهتر از این ، شما شاهد فشار زیادی به هوش تجاری هستید.

مکانی مرکزی که می توانید تمام داده های خود را به هم گره بزنید و تصمیمات آگاهانه تری بگیرید ، بنابراین می توانید به جای درآمد کوتاه مدت خود ، ارزش زندگی خود را بهینه کنید.

در سال 2020 ، شرکت های بیشتری را مشاهده خواهید کرد که راه حل های اطلاعاتی کسب و کار را اتخاذ می کنند ... از شرکتهای پرداخت شده گرفته تا شرکتهای رایگان مانند Google Data Studio

اگر داده استودیو را بررسی نکرده اید ، می خواهید اکنون شروع کنید زیرا به راحتی می توانید داده های بازرگانی و بازاریابی خود را به یک مکان منتقل کنید. به عنوان مثال ، می توانید داده های گرانتر از کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود را به Data Studio منتقل کنید در حالی که انجام این کار با Google Analytics کمی دشوار خواهد بود.

روند شماره 2: شرکت ها برای جستجوی صوتی بهینه می شوند ، اما نه برای درآمد

طبق گفته ComScore ، بیش از 50٪ از جستجوها در سال 2020 از طریق جستجوی صوتی انجام می شود . اما این واقعاً روند جدیدی نیست ... همه سالها در مورد آن صحبت می کردند.

خب پس مشکل اصلی چیه؟

بهینه سازی برای جستجوی صوتی راهی عالی برای بیرون کشیدن بیشتر برند شما است ، اما چگونه می توان به فروش تبدیل کرد؟

من تا کنون راه حل های زیادی را در مورد سرمایه گذاری در جستجوی صوتی شما ندیده ام ، اما تاکنون Jetson.ai وجود دارد.

اگر با Jetson.ai آشنا نیستید ، این امر باعث می شود افراد با استفاده از جستجوی صوتی بتوانند از سایت شما خریداری کنند. فرقی نمی کند الکسا باشد یا Google Home ، آنها با اکثر دستگاه های محبوب کار می کنند.

نکته جالب در مورد Jetson.ai این است که می تواند از هر مشتری یاد بگیرد و تعاملات را به صورت دلخواه تنظیم کند.

به عنوان مثال ، اگر من با استفاده از جستجوی صوتی ، سفارش همان خمیردندان از یک فروشگاه خاص را سفارش می دهم ، Jetson.ai آن را پیگیری می کند ، بنابراین می توانید به راحتی و مرتباً با همان اصطکاک و بدون اصطکاک ، مرتباً همان محصول را سفارش دهید.

هک ، آسانتر از ورود به رایانه یا بیرون کشیدن تلفن برای انجام خرید است.
روند شماره 3: لیست های شما نیز تبدیل نمی شوند ، بنابراین باید به دنبال کانال های ارتباطی جایگزین باشید

ایمیل ، این چیزی است که همه ما در دنیای شرکت ها از آن استفاده می کنیم.

اما در اینجا چیزی جالب است که صحبت از ایمیل های بازاریابی می شود ... من در یک گروه با کمی بیش از 109 بازاریاب ایمیل در صنایع مختلف در نقاط مختلف جهان هستم.

و آیا می توانید حدس بزنید که همه ما متوجه چه چیزی هستیم؟

نرخ باز ما تقریباً یکسان است و عمدتاً به این دلیل است که همه ما می دانیم که چگونه برای تحویل را پاک و بهینه کنیم.

اما نرخ کلیک ما پایین می رود

تاکنون به عنوان گروهی مشاهده کردیم که نرخ کلیک ما در سال 2019 با 9.4٪ کاهش یافته است.

با توجه به گروهی که بیش از 146 میلیون آدرس ایمیل داریم ، دیوانه وار است.

حالا آیا این معنی است که ایمیل از بین رفته است؟

البته که نه!!!

ایمیل برای ماندن اینجاست و مدت زمان طولانی در اینجا خواهد بود.

اما آنچه شرکتها باید در سال 2020 انجام دهند ، اهرم کردن کانالهای ارتباطی بیشتر است.

Chatbots به طرز چشمگیری خاموش می شود. نه لزوما Intercom's یا Drift's در جهان بلکه راه حل هایی مانند ManyChat و MobileMonkey .

ManyChat و MobileMonke از فیس بوک مسنجر استفاده می کنند و با اتصال به اینستاگرام و واتس اپ ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

علاوه بر گپ های چت ، ابزارهای نفوذ بیشتری را مشاهده خواهید کرد که به اعلان های فشار مانند مشترکان اجازه می دهد

این بسیار قدرتمند است ، در اینجا تأثیر من توانسته ام از اعلان های فشار تا کنون با استفاده از مشترکان تولید کنم.

می توانید تا سال آینده منتظر بمانید تا بتوانید از چت بابات استفاده کرده و اعلان ها را فشار دهید ، اما توصیه می کنم زودتر از موعد شروع کنید. 😉

روند شماره 4: Moats غیر از مارک های تجاری تقریباً وجود نخواهد داشت

احتمالاً قبلاً کلمه "moat" را شنیده اید. اگر چنین نکرده اید ، فقط به آب اطراف یک قلعه فکر کنید.

در همان روز ، آنها در اطراف قلعه آب داشتند و از آنها برای ورود و بیرون رفتن از قلعه از یراق سویی استفاده می کردند ، بنابراین آنها را از مهاجمان محافظت می کرد.

ممکن است با مشاغل خود شانه خالی کنید. این می تواند یک ویژگی ، ساختار هزینه شما ، یک مزیت تکنولوژیکی یا حتی یک مزیت بازاریابی باشد.

با گذشت سالها ، کوک ها در دنیای آنلاین کم کم ناپدید می شوند.

کپی کردن این روزها برای هر کسی آسان است. بنابراین ، چه چیزی شما را از رقابت خود جدا می کند؟

چیزی می تواند همین حالا کار کند ، اما برای همیشه دوام نخواهد داشت ...

اما آیا می دانید در آینده هنوز یک قشر قدرتمند و حتی قوی تر در آینده چه خواهد بود؟

این مارکینگ است

مردم کفش های اردن را خریداری می کنند زیرا آنها عاشق مایکل جردن هستند. نام تجاری وی قوی تر از همیشه است حتی اگر او 16 سال است که در NBA بازی نکرده است.

کفش های او بسیار محبوب هستند ، به او کمک می کند تا ارزش خالص خود را به بیش از یک میلیارد دلار برساند. به علاوه داشتن یک تیم بسکتبال هم صدمه ای نمی بیند. 😉

اما نکته جالب اینجاست که وی پس از بازنشستگی نسبت به زمانی که به عنوان بسکتبالیست کار کرده ، درآمد بیشتری کسب کرده است.

و فقط جردن نیست که یک مارک قوی ساخت ... کارداشیان را نیز همینطور .

کایلی طبق گفته فوربس شرکتی میلیارد دلاری راه اندازی کرد و همه اینها به خاطر برند شخصی وی بود. شرکت آرایشی و بهداشتی وی هیچ کاری انقلابی انجام نمی دهد. او فقط یک مارک قوی دارد ... و برای کسب درآمد از مارک تجاریش خوب است.

همین مورد برای شرکتهایی مانند نایک ، فراری ، تسلا ، آمریکایی اکسپرس و ... نیز انجام می شود و لیست همچنان ادامه دارد.

به همین دلیل است که شرکت ها بیش از 10 میلیارد دلار در سال برای بازاریابی تأثیرگذار هزینه می کنند .

فقط به آژانس من NP Digital نگاه کنید. این به معنای واقعی کلمه یکی از آژانس های تبلیغاتی با رشد سریع در خارج از کشور است. و وقتی همه شماره های رقبای خود را بررسی می کنم ، به دلیل نام تجاری من با سرعتی بسیار سریع در حال رشد هستیم.

بله ، ما یک تیم عالی داریم ، اما باز هم ، این واقعاً خیلی مهم نیست زیرا بسیاری از آژانس ها تیم های خوبی دارند. این مارک من است که شروع بسیار سریع ما را آغاز کرد و امیدوارم همچنان ما را تحت فشار قرار دهد.

شما می خواهید یک مارک در سال 2020 ایجاد کنید. چه شخصی و چه شرکتی ، این بهترین خندقی است که می توانید در بازاریابی بسازید. به علاوه ، در EAT گوگل به شما کمک می کند.

روند شماره 5: بازاریابی به یک زمین بازی یکنواخت تر تبدیل می شود ، شما چاره ای جز استفاده از اتوماسیون نخواهید داشت

وقتی برای اولین بار به عنوان کارآفرین شروع به کار کردم ، به سئو متوسل شدم زیرا نمی توانم بودجه تبلیغاتی بزرگ را به عنوان رقبای خود تحمل کنم.

هک ، حتی نمی توانستم هزینه تبلیغات تبلیغاتی را اجرا کنم.

با گذشت سالها ، میدان بازی سطح بیشتری پیدا کرده است.

شرکت های کارت اعتباری مانند Brex وجود دارند که تأیید صلاحیت راه اندازی را برای محدوده های بزرگتر آسان تر می کنند و ممکن است شما مجبور نباشید مجبور به پرداخت سریع آنها شوید.

شرکت های تأمین کننده مالی وجود دارند که برای هزینه کردن در بازاریابی به شما پول نقدی می دهند ، بنابراین شرکت های با سرمایه گذاری بدون سرمایه گذاری راحت تر می توانند با هم رقابت کنند.

حتی شرکت هایی مانند سرمایه سبک تر وجود دارند که بر اساس درآمدهای موجود ، وام های سردرد را به شما می دهند.

و از این رو ، راه حل های نرم افزاری اکنون در حال ادغام هوش مصنوعی برای ارائه توصیه های بهتر هستند. از Clickflow و RankScience گرفته تا Distilled ODN ... همه در تلاشند تا از هوش مصنوعی برای ایجاد سئو و سایر فرم های بازاریابی استفاده کنند.

BrightEdge حتی می تواند SEO شما (یا حداقل بخش بزرگی از آن) را خودکار کند. به گفته آنها ، راه حل خودکار SEO آنها بازدید از صفحه را در هر بازدید 60٪ افزایش می دهد و همچنین 21٪ کلمات کلیدی بیشتری را در صفحه اول ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید که مشتریان آنها واقعاً بزرگ هستند (نرم افزار آنها از هزاران دلار در هر ماه شروع می شود) بنابراین احتمالاً آنها نتایج بهتری را نسبت به اکثر شرکت ها مشاهده می کنند ، اما با این وجود ، شما شاهد این خواهید بود که بسیاری از شرکت های نرم افزاری دیگر از هوش مصنوعی بهره می برند.

حتی با Ubersuggest ، من در تلاش برای ایجاد هوش مصنوعی هستم که SEO را برای شما انجام می دهد ، بنابراین دیگر نیازی به ساعت های طولانی ندارید و در عین حال هزاران دلار برای شما صرفه جویی می کنید.

به عبارت دیگر ، زمینه بازی بازاریابی یکنواخت تر می شود. و اگر می خواهید خوب عمل کنید ، مجبور هستید که هوش مصنوعی و اتوماسیون را به خود اختصاص دهید.

اگر هر کس دیگری از آن استفاده می کند و شما اینطور نیستید ، می خواهید خرد شوید زیرا این تغییرات سریعتر و دقیق تر از یک انسان ایجاد می کند. اگر بخواهید به طور مداوم به رقابت بپردازید ، این تنها گزینه ای است که در اختیار شما قرار می دهد.

اما نگران نباشید ، راه حل های مقرون به صرفه / رایگان وجود خواهد داشت ، این فقط موضوع زمان است. 😉

اگر همه از همان فناوری بازاریابی AI استفاده می کنند ، چگونه می توانید رقبای خود را شکست دهید؟

خوب ، آن را به همه چیز دیگر خواهد رسید ... قیمت ، خدمات به مشتری ، فروش ، عملیات ، فروش ... همه چیزهای کوچک چیزی است که به شما کمک می کند تا برنده شوید.

روند شماره 6: گلوله های نقره ای بیشتر نخواهد بود ، همه ما باید برای به دست آوردن حاشیه سود بهینه کنیم

بسیاری از مشاغل از یک کانال بازاریابی ساخته شده اند.

Dropbox از طریق بازاریابی ارجاعی رشد کرد. دوستان بیشتری را دعوت کنید ، فضای خالی بیشتری کسب کنید.

فیس بوک از کتاب آدرس ایمیل شما ساخته شده است. فیس بوک قبلاً به آن ضربه می زد و همه مخاطبین خود را دعوت می کرد تا از طرف شما از Facebook استفاده کنند.

شرکت هایی مانند Quora و Yelp از سئو ساخته شده اند. همه این رتبه ها واقعاً به هدایت مشاغلشان کمک می کنند.

اما شما دیگر نمی توانید از طریق فقط یک کانال بازاریابی تجارت ایجاد کنید. اکنون کانال های خوب بسیار سریع اشباع می شوند.

حتی اگر آنها کار کنند و باعث رشد انفجاری شوند ، فقط مدت کوتاهی طول خواهد کشید تا رقبا در هیئت مدیره خود بپرید و آن را سخت تر کنید.

اکنون بازاریابی در راستای "دستاوردهای حاشیه ای" است.

یک مربی دوچرخه سواری انگلیس به نام دیو بریلسفورد وجود دارد . اعتقاد او این بود که اگر فقط هر یک از مناطق مربوط به دوچرخه سواری را فقط 1 درصد بهبود بخشید ، آن دستاوردهای کوچک می تواند به پیشرفت چشمگیر بیفزاید.

و او درست است ، به این ترتیب شما در یک مسابقه پیروز می شوید.

در مورد بازاریابی شما نیز همین اتفاق خواهد افتاد. یک تغییر بزرگ از افراد متمرکز بر یک کانال وجود دارد و سعی در یافتن "مقدس مقدس بازاریابی" برای کار در بهبود کمی هر بخش از بازاریابی خود خواهید داشت.

از آزمایش اسپلیت برچسب های عنوان خود گرفته تا چند مورد در رتبه بندی بهبود یافته ، اضافه کردن برجستگی های پرداخت در صفحه سفارش خود ، بنابراین می توانید کمی بیشتر در تبلیغات پرداخت شده خود به استفاده از Google Data Studio بپردازید تا بهتر بتوانید برای ارزش عمر خود بهینه شوید ...

همه چیز در مورد چیزهای کوچک است. این چیزی است که به پیروزی اضافه می شود.

این همان چیزی است که شما می توانید طرز فکر خود را به منظور پیروزی در سال 2020 و بعد از آن تغییر دهید.

گرایش شماره 7: شخصی سازی بازاریابی جدید است

مشکل بازاریابی همانطور که امروزه وجود دارد این است که 95٪ بازدید کنندگان شما هرگز به مشتری تبدیل نمی شوند. و این اگر شما خوش شانس باشید

احتمال دارد به احتمال زیاد 97٪ به علاوه بازدیدکنندگان خود را که هرگز تبدیل نمی شوند ، جستجو کنید.

دلیل مهم این نیست که بازاریابی شما متوقف می شود و یا اینکه همه بازدید کنندگان ناخواسته و فاقد اعتبار هستند.

این است که پیام شما برای بازدید کنندگان شما متناسب نیست.

اما از طریق شخصی سازی ، می توانید تعداد بیشتری از بازدید کنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید.

نمونه اصلی این امر آمازون است. وقتی به آمازون می روید ، آنها الگوهای شما و آنچه را که معمولاً خریداری می کنید ، می دانند ، بنابراین آنها را به شما نشان می دهند که فکر می کنید می خواهید برای تقویت تبدیل های آنها ببینید.

و کار می کند! وقتی وارد آمازون می شوم ، وسایل خانگی زیادی را می بینم زیرا این چیزی است که اغلب خریداری می کنم. من هرگز غذای سگ (که هوشمندانه است چون سگ ندارم) خریداری می کنم ، بنابراین هرگز تبلیغاتی را برای غذای سگ نمی بینم.

مشاغل نیز در تلاشند تا هر تجربه شخصی را بصورت آنلاین و آفلاین شخصی سازی کنند.

شرکت هایی مانند Amperity سعی در ایجاد موتور ارتباط با مشتری دارند تا بتوانید بهتر از هر دو سرویس آنلاین یا آفلاین به هر یک از مشتریان خود خدمت کنید.

بازاریابی به یک بازی شخصی سازی تبدیل می شود. با افزایش هزینه های تبلیغ و حتی افزایش هزینه های بازاریابی ، شما چاره ای جز فهمیدن چگونگی تبدیل 97٪ از ترافیک خود ندارید که هرگز برنمی گردد.

فشار بزرگی را برای این کار در سال 2020 مشاهده خواهید کرد.

نتیجه

من می دانم که بسیاری از مطالبی که در بالا به آنها اشاره کردم زیاد صحبت نمی شود و آنها مباحث بازاریابی محبوب نیستند که همه بخواهند بشنوند ... اما این آینده است .

برخی از اینها روندهایی هستند که به حقیقت می پیوندند ، و شما باید برای آنها سازگار باشید.

در اینجا قسمت زیبایی وجود دارد. شما فقط این را خوانده اید ، و اکنون فرصتی دارید که قبل از مسابقه به اطلاعات خود عمل کنید. بنابراین ، حتماً بروید و این کار را انجام دهید.

من می خواهم ببینم شما نه تنها موفق می شوید بلکه می خواهم که شما رقابت خود را شکست دهید. و من اعتقاد دارم که شما می توانید ، چه یک شرکت بزرگ باشید ، یا فقط با خیلی کم و بدون پول شروع کنید.

بنابراین ، نظر شما در مورد روندهای فوق چیست؟ آیا روند بازاریابی را می بینید که در سال 2020 محقق شود که کمتر کسی در مورد آن صحبت می کند؟

ترجمه ماشینی : این محتوا بر اساس ربات های مترجم گردآوری و منتشر شده است