راهی برای جذب بیشتر کاربران
اولین قدم، داشتن یک سایت جذاب و خوش رنگ و لعاب است که نگاه کاربر را درگیر و او را جذب کند. معمولا اگر نمای سایتی چشم گیر نباشد، دل کاربر را زده و او سایت را ترک می کند. مورد بعدی، معرفی همه محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید.
برای مثال، گردشگران با رزرو تور به مقصد استانبول از چه اماکنی دیدن می کنند؟ در چه هتلی مستقر می شوند؟ وعده های غذایی به عهده خودشان است یا مشمول خدمات تور می شود؟ گردش در شهر به صورت گروهی و همراه با تور لیدر است یا مسافران در انتخاب آزادند؟ مورد بعدی که اهمیت بسیاری دارد، امکان رزرو آنلاین و استفاده از وب سرویس هتل است. بستری را فراهم کنید تا اگر کاربران، هر یک از خدمات شما را نیاز داشتند، بتوانند آن را در لحظه به طور آنلاین رزرو کنند. برای این منظور، در طراحی سایت تان حتما از درگاه های بانکی معتبر استفاده کنید تا خیال کاربر نیز آسوده باشد.
طراحی سایت هتل
چه مدیر هتلی مجلل باشید یا صاحب اقامتگاه بومگردی، تا زمانی که نتوانید خود را به دیگران معرفی کنید، موفقیت کاری چندانی نصیبتان نمی شود. یکی از بهترین راه های معرفی کسب و کارتان، طراحی سایت رزرو هتل است. همانطور که می دانیم، در اغلب موارد، مشتریان هتل ها از شهر های دور و نزدیک اطراف، به هتل مراجعه می کنند. پس داشتن بیلبورد یا بنر و تبلیغات مختلف در سطح شهر خودتان، در افزایش رزرو اتاق ها تاثیر چندانی ندارد، در حالی که با طراحی سایت رزرواسیون هتل و استفاده از api رزرو هتل می توانید آن را به همه گردشگران از هر گوشه جهان، معرفی کنید.
اما باید بگوییم برای انجام هرچه بهتر این کار چه مواردی را در سایت، مد نظر قرار دهید؟ علاوه بر اینکه می توانید از کارشناسان گروه سیتی نت کمک بگیرید، تاثیر گذار ترین آنها را نیز با هم مرور می کنیم.
بهترین ارائه دهنده باشید
اگر هتلی لوکس دارید، بهترین خدمات رفاهی را ارائه دهید تا افراد بیشتری به سراغتان بیایند. خدمات خود را در سایت معرفی کنید. در این خصوص، صادق باشید. امکانات رفاهی هتل تان را به بهترین شیوه شرح دهید. در عین حال برای جذب مشتری ها، به خدماتی که در هتل شما وجود خارجی ندارند، اشاره نکنید. در غیر این صورت، اعتبارتان حسابی زیر سوال می رود. جهت افزایش بازدید سایت و رزرو اتاق از این طریق، تخفیف های کوچکی را برای کاربران در نظر بگیرید. تخفیف، یکی از روش های افزایش فروش است.
مورد بعدی، ارائه اطلاعات کامل است. از متراژ و تعداد تخت های اتاق ها گرفته تا ریز خدماتی که در اتاق های استاندارد و ویژه ارائه می دهید را به وسیله ی api گردشگری در اختیار کاربران قرار دهید. خود را به جای کاربران بگذارید. ترجیح می دهید از جایی که دیده اید و مورد پسندتان بوده اتاق رزرو کنید یا هتلی که نه دیده اید و نه شنیده اید؟ به همین دلیل لازم است که بخشی به عنوان گالری، در سایت داشته باشید.
طراحی سایت فروش بلیط
به لطف اینترنت در سال های اخیر، برای خرید بلیط هواپیما، به جای صرف چندین ساعت، تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد. طراحی سایت فروش بلیط و استفاده از وب سرویس بلیط هواپیما یکی از روش های رونق بخشیدن به کار و افزایش اعتبار و کلاس کاری برند شما است. رعایت چند نکته در طراحی سایت فروش بلیط، در افزایش موفقیت این شرکت ها موثر است. در طراحی سایت، بعد از معرفی کسب و کار و خدمات تان، به نکاتی توجه کنید که اعتماد کاربران را جلب کرده و راحت تر به شما اعتماد می کنند.
حواستان به نیاز کاربر باشد
با همه ایر لاین ها همکاری کنید برای مثال اگر با چارتر 724 کار میکنید وب سرویس ایران ایر را نیز تهیه کنید. در بعضی موارد، به دلیل کیفیت هواپیما و برخورد مناسب کادرهای پرواز، مسافران ترجیح می دهند که سفرشان را با شرکتی خاص، انجام دهند. ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از مواردی است که اصلا نباید از آن چشم پوشی کرد. خیال کاربران را راحت کنید تا اگر در هر مرحله از مراحل پیش از پرواز مثل خرید بلیط یا ارائه آن به مشکل برخوردند، بدانند شما در کنارشان هستید. در این صورت، آن ها به شما اعتماد کرده و مشتری وفادارتان می شوند.
در مرحله بعد، امکان استرداد بلیط را برایشان فراهم کنید. اگر مسافران، بنا به هر دلیلی تصمیم به استرداد بلیط داشتند، پس از کسر جریمه، باقی هزینه را به آن ها برگردانید. با انجام این کار، آن ها برای سفر بعدی خود ، حتما به سراغ شما خواهند آمد. در انتها باید بگوییم کارشناسان زبده سیتی نت، می توانند شما را در طراحی سایتی حرفه ای و کاربر پسند، یاری کنند و در نهایت سایتی برایتان طراحی نمایند که به راحتی کاربر را به سمت خود جذب کرده و آنها را به مشتری وفادارتان تبدیل کنید.
برگرفته از وب سایت : https://citynet.ir/