بک لینک چیست، چگونه کار می کند و چگونه آنها را دریافت می کنید؟

بک لینک ها لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر می آیند و با استفاده از یک هایپرلینک به وب سایت شما ارجاع می دهند. موتورهای جستجو هر بک لینک را به عنوان یک توصیه به وب سایت شما می بینند. هر چه بک لینک های مرتبط و با کیفیت به وب سایت شما اشاره کنند، اعتبار وب سایت شما در جایگاه شما بیشتر می شود. ذکر این نکته ضروری است که موتور جستجوی گوگل دوست دارد متخصصان و مقامات را در بالای صفحه قرار دهد، زیرا اینها بیشترین توصیه (توسط بک لینک ها) هستند.

مترادف بک لینک بیلدینگ لینک است که بخش مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو به اختصار سئو است. در این وبلاگ می توانید در مورد بک لینک ها، چرایی اهمیت آنها برای رتبه بندی گوگل، نحوه جمع آوری آنها و اینکه چرا بخشی از بهینه سازی موتورهای جستجو هستند، بخوانید. زمان مورد انتظار مطالعه این وبلاگ 5 دقیقه است.

لینک بیلدینگ چیست و بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟لینک بیلدینگ یکی از قدیمی ترین عوامل در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. بیش از 200 عامل وجود دارد که رتبه شما را در موتور جستجوی گوگل تعیین می کند. لینک بیلدینگ در این مورد 50 درصد وزن دارد. این مهم ترین عامل سئو در الگوریتم گوگل است و بنابراین مهم ترین قسمتی است که باید روی آن تمرکز کرد.


دریابید که چگونه استادان رتبه بندی می توانند ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کنند...

لینک سازی – ما بک لینک های مرتبط را برای کمک به رشد وب سایت شما و تبدیل شدن به یک اقتدار درک می کنیم.
محتوا – ما محتوای نهایی را می نویسیم که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می دهد و ترافیک را جذب می کند.
تکنیک – متخصصان ما دقیقا می دانند که چگونه وب سایت شما را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنند.
قرار گذاشتن

اگر لینک بیلدینگ را اعمال کنید، نسبت خوبی از پیوندها به صفحات خود، پیوندها به صفحات خارجی و پیوندهای صفحات خارجی را تضمین می کنید. لینک سازی که به درستی انجام شود به موتورهای جستجو می گوید که محتوای وب سایت دارای ارزش اطلاعاتی بالایی است، محتوا به راحتی قابل مصرف است و شما در زمینه کاری خود یک مرجع هستید. 3 نوع مفهوم مختلف پیرامون بک لینک وجود دارد. در زیر شکل گیری مفهوم را خواهید دید:

پیوندهای داخلی : با پیوندهای داخلی، شما در وب سایت خود به صفحات دیگر در وب سایت خود ارجاع می دهید. صفحاتی که با اصطلاحاً لنگر به آنها پیوند می‌دهید، زمینه‌ای را به گوگل می‌دهند که یک صفحه به چه چیزی مرتبط است. شما می توانید این پیوندها را در وب سایت خود قرار دهید، اما مطمئن شوید که مقدار آن را محدود کرده اید. تعداد زیاد لینک های داخلی می تواند باعث سردرگمی گوگل شود. به عنوان یک قاعده کلی شما می توانید 1 پیوند داخلی در هر 100 کلمه حفظ کنید. 3 پیوند داخلی حد پایینی و 20 پیوند داخلی حد بالایی است.

پیوندهای خارجی: پیوندهای خارجی پیوندهایی هستند که از یک وب سایت به وب سایت دیگر هدایت می شوند. توصیه ما این است که 1 بک لینک داخلی در هر صفحه در وب سایت خود قرار دهید. پیوندهای خارجی بیشتر توصیه نمی شود، زیرا با هر پیوند خارجی، شما به وب سایت دیگری اعتبار می دهید. بنابراین، به عنوان مثال به یک ویکی پدیا پیوند دهید و مطمئناً به رقبای (غیر) مستقیم خود پیوند دهید. پیوند به یک صفحه اطلاعاتی دولت یا ویکی‌پدیا بسیار بهتر از سه پیوند به وب‌سایت‌هایی است که صداقت و صداقت آنها زیر سؤال می‌رود. درست مانند پیوندهای داخلی، موتور جستجوی گوگل می تواند زمینه ای را استخراج کند که صفحه ای که از آن لینک می دهید به آن مربوط است.

بک لینک ها: بک لینک ها لینک هایی از وب سایت های خارجی هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند و در نتیجه به وب سایت شما اعتبار می دهند. گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر، بک لینک ها را به عنوان توصیه می بینند. با توجه به حجم و شبکه ای که باید ایجاد شود، بک لینک های مرتبط و کیفی در حجم مورد نیاز برای کارآفرینان و مدیران بازاریابی تقریباً غیرممکن است. آژانس های سئو اغلب برای مراقبت از لینک سازی/بک لینک سازی دعوت می شوند. ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از کارآفرینانی که خودشان آن را امتحان می کنند در مرحله بعد متحمل هزینه های اضافی می شوند زیرا بک لینک هایی که به دست آمده اند بک لینک های مناسبی نیستند.

چرا بک لینک ها اینقدر مهم هستند؟

بک لینک به عنوان یک فاکتور رتبه بندی یکی از قدیمی ترین فاکتورهای سئو در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. در روزهای اولیه، آنها بک لینک را مهمترین ویژگی ارزش یک وب سایت می دانستند. هرچه بک لینک های مرتبط بیشتر باشد، رتبه گوگل بهتر و جایگاه بالاتری در موتور جستجو می شود. بک لینک ها نه تنها نشان می دهند که یک وب سایت چقدر ارزش دارد، بلکه میزان محبوبیت آن و ارزش اطلاعاتی که در آن وجود دارد را نیز نشان می دهد.

اگر اطلاعات شما برای بازدیدکنندگان ارزش افزوده نداشته باشد، سایر سایت ها به سایت شما مراجعه نخواهند کرد. در سال های اولیه گوگل، تمرکز بیشتر بر روی میزان بک لینک ها بود. از زمان آپدیت پنگوئن از سال 2013، ارتباط و کیفیت بک لینک ها از میزان بک لینک ها مهم تر شده است. حداقل این چیزی است که گوگل می گوید. در عمل به نظر می رسد تعادل بین کمیت و کیفیت است، اما مخرج مشترک مربوط بودن است! اگر نتوانید یکی از این دو ویژگی را به بک لینک های خود بدهید، وب سایت شما در موتور جستجو در اولویت قرار نخواهد گرفت.

نکته: از عملکرد نظارت بر بک لینک SEranking برای پیگیری اینکه آیا پیوندهای کشف شده هنوز آنلاین هستند یا خیر استفاده کنید. هنگامی که یک پیوند آفلاین شود، یک اعلان از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. این نکات را در وبلاگ رتبه بندی SE ما بخوانید .

نظارت بر بک لینک SEranking
تفاوت بین بک لینک های کیفی و بک لینک های سمی
بک لینک های کیفی و بک لینک های سمی

برای جمع‌آوری بک لینک‌های قوی، ابتدا باید بدانید که کدامیک از نظر موتورهای جستجو کیفی هستند. و سپس تعدادی نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

یک بک لینک با کیفیت مرتبط است : اول از همه، مهم است که یک بک لینک با توجه به جایگاه شما مرتبط باشد. حالا لازم نیست 1 به 1 یکسان باشد. فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی لباس بارانی هستید. سپس می‌توانید بک لینک‌هایی را در وب‌سایت‌هایی در زمینه مد و آب‌وهوا که بنابراین در جایگاه نیمه مرتبط قرار دارند، پیدا کنید. موتور جستجوی گوگل جایگاه شما را به چندین جایگاه نیمه مرتبط تقسیم می کند. ذکر این نکته ضروری است که وب سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید لزوماً نباید ترافیک داشته باشد. این یک تصور اشتباه بزرگ است. این نقش دارد، اما عامل اصلی در ارزش بک لینک نیست.

یک بک لینک کیفی طبیعی است: مطمئن شوید که بک لینک های شما طبیعی هستند و با آنها یک پروفایل لینک طبیعی می سازید. این بدان معناست که صفحات خارجی مختلف به چندین صفحه شما اشاره می کنند. در غیر این صورت، موتور جستجو ممکن است قضاوت کند که شما از بک لینک ها سوء استفاده می کنید. فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی مبلمان دارید که کمتر از 6 ماه سن دارد، اگر 500 وب سایت قبلاً به شما مراجعه کنند، Google اغلب آن را غیرطبیعی می بیند. همچنین غیرطبیعی است که، در مثال فوق، بک لینک ها از قسمت های مد، سلامت و اسباب بازی تهیه شوند.

یک بک لینک کیفی حاوی لنگر مربوطه است: متن های بک لینک خود را بین لنگر حاوی نام دامنه شما و لنگرهای حاوی ترکیب کلمه کلیدی که می خواهید در موتور جستجوی گوگل رتبه بندی کنید، جایگزین کنید. سپس دوباره مهم است که یک نمایه متن لنگر طبیعی بسازید. باز هم، این بدان معناست که وب‌سایت‌هایی که به شما ارجاع می‌دهند، همگی از یک Anchor Text استفاده نمی‌کنند، بلکه شما از انکرهای مختلفی استفاده می‌کنید، مانند «اینجا کلیک کنید»، یک کلمه کلیدی، یک عبارت با یک کلمه کلیدی، یک نوع کلمه کلیدی، نام تجاری و چند آدرس اینترنتی مطمئن شوید که اینها به خوبی تناسب دارند. هنگامی که به نمایه پیوند خود نگاه می کنید، مطمئن شوید که ترکیب کلمات کلیدی و "لنگرهای مارک دار" بیشترین استفاده را دارند. لنگرهای برهنه، که واقعاً چیزی را توصیف نمی کنند، مانند «اینجا را کلیک کنید»، فقط باید چند بار استفاده شوند.

چند راه برای دریافت بک لینک

Ranking Masters یک اسکن سئو را برای شما انجام می دهد و اگر مشخص شد که لینک بیلدینگ شما مرتب نیست، می توانید لینک بیلدینگ را برون سپاری کنید. همانطور که اشاره شد، توصیه نمی کنیم خودتان این کار را انجام دهید. نه به این دلیل که ما به عنوان یک آژانس بازاریابی می خواهیم از شما به عنوان یک مشتری بالقوه درآمد کسب کنیم، بلکه به این دلیل که در عمل می بینیم که کارها بیشتر از درستی پیش می روند. در مرحله بعد، اگر موقعیت گوگل افزایش پیدا نکند، ما هنوز باید آن را اصلاح کنیم، که به جای تفاوت، هزینه های اضافی را به دنبال دارد. اگر شما یک لینک ساز پیشرفته هستید، ما 7 روش کارآمد را برای شما فهرست کرده ایم تا شما نیز بتوانید شروع به ساخت بک لینک برای وب سایت خود کنید.

1. چند وبلاگ مهمان بنویسید

چند وبلاگ مهمان بنویسید

این گزینه به ویژه برای برخی افراد جذاب است زیرا به آنها اجازه می دهد در مورد چیزی بنویسند که به آنها علاقه دارد. فرض کنید شما یک دندانپزشک هستید و می خواهید مشتریان بیشتری به دست آورید. سپس می توانید با نوشتن یک وبلاگ مهمان در مورد پیشگیری از پوسیدگی در وب سایت دیگری صحبت کنید. وب سایت های دیگر اغلب از محتوای خوب خجالتی هستند و از پذیرش آن بسیار خوشحال هستند. به خصوص اگر به موضوعی مربوط می شود که به گروه هدف علاقه مند است، اما اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد.

البته شما یک لینک به صفحه شخصی خود در وبلاگ مهمان خود قرار می دهید و از یک لنگر خوب برای این کار استفاده می کنید. وب سایت وبلاگ از یک متن جدید با کیفیت بالا از یک متخصص خوشحال است و شما به یک گروه کاملاً جدید - اما بسیار هدفمند - از مشتریان بالقوه می رسید. و شما یک بک لینک برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی خود دارید.

پیدا کردن وب سایت های خوب

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید وبلاگ های مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، دندانپزشک فوق الذکر در وب سایت مسافرتی وبلاگ نمی نویسد مگر اینکه در مورد دندانپزشکان خارج از کشور باشد. می توانید از Google Blogsearch استفاده کنید و با وارد کردن یک کلمه کلیدی، تعدادی وب سایت مرتبط ظاهر می شوند. همچنین جستجوی توییتر وجود دارد که به شما کمک می کند افرادی را که در موضوع شما وبلاگ می نویسند پیدا کنید. با انتخاب خوب وب سایت وبلاگ و نوشتن یک وبلاگ خوب می توانید تعدادی بک لینک را به روشی نسبتاً آسان جمع آوری کنید. مزیت بزرگ دیگر این است که این روش در دراز مدت بک لینک تولید می کند.

توجه : اخیراً از وبلاگ های مهمان برای دریافت بک لینک استفاده زیادی می شود و موتورهای جستجو ممکن است این را به عنوان سوء استفاده ببینند. بنابراین این کار را در حد اعتدال انجام دهید و اخبار مربوط به پارامترهای گوگل و سایر وب سایت ها را زیر نظر داشته باشید.

2. محتوای مناسب لینک را در وب سایت خود قرار دهید

لینک مطالب ارزشمند

شما همچنین می توانید بک لینک جذب کنید، اما برای این کار نیاز به آشنایی دارید. اگر وب سایت خود را با محتوای جالب و ارزشمند پر کنید، سایت های دیگر از شما به عنوان مرجع استفاده می کنند. انواع مختلفی از محتوای مناسب برای پیوند وجود دارد و نوع یا انواعی که استفاده می کنید بر اساس رشته شما تعیین می شود. به چک لیست ها، یک مرکز منابع یا کتاب های الکترونیکی فکر کنید و آنها را به وب سایت خود اضافه کنید.

آموزنده : بسیاری از محتوای ارزشمند برای پیوند آموزنده هستند و بنابراین اطلاعاتی در مورد، به عنوان مثال، آخرین اخبار، در مورد یک پیشرفت جدید در زمینه شما یا در مورد یک تخصص خاص ارائه می دهند.

آموزشی : یک متن محتوایی خوب نیز آموزشی است و می تواند به کسی چیزی بیاموزد. در وبلاگی برای دندانپزشکان، متنی در مورد تعداد دفعات مسواک زدن دندان‌هایتان دیگر آموزشی نیست، اما متنی درباره نتیجه یک مطالعه جدید است.

سرگرم کننده: اگر متنی بنویسید که سرگرم کننده است و در نتیجه احساسات را بازی می کند، به احتمال زیاد بک لینک دریافت خواهید کرد. بسیاری از نویسندگان متون در موضوعات جدی سعی می کنند با این نوع بک لینک ها توجه خوانندگان را حفظ کنند.

Inspire : متن الهام‌بخشی که به شما خزش‌ها را می‌دهد و باعث می‌شود که بخواهید بلافاصله با درس‌های پیانو شروع کنید، برای مثال، پیوند ارزشمندی دارد. اگر رشته شما به این امر علاقه دارد، این یک راه خوب برای جذب مشتری و بهبود ساخت لینک شما در همان زمان است.

3. اینفلوئنسرهای وبلاگ را مستقر کنید

اینفلوئنسر بک لینک

اینفلوئنسرها شهرت منفی پیدا کرده‌اند، اما همچنان می‌توانید از اینفلوئنسرهای وبلاگ به نفع خود استفاده کنید تا بک لینک‌های با کیفیت را دریافت کنید. یک رابطه کاری طولانی مدت با یک تأثیرگذار وبلاگ اقتدارگرا در زمینه خود ایجاد کنید و هر دو سود خواهید برد. ذکر این نکته ضروری است که اگر 2 بک لینک از یک دامنه از یک اینفلوئنسر وبلاگ دریافت کنید، موتور جستجوی گوگل آن را به عنوان 1 توصیه یادداشت می کند زیرا 1 دامنه به وب سایت شما اشاره می کند.

بنابراین، مطمئن شوید که از چندین تأثیرگذار وبلاگ برای جمع‌آوری توصیه‌های متعدد استفاده می‌کنید که با آن می‌توانید موقعیت Google خود را افزایش دهید. اگر با یک اینفلوئنسر وبلاگ رابطه خوبی دارید، عاقلانه است که از آن استفاده کنید

اگر از 2 صفحه مختلف اینفلوئنسر وبلاگ به 2 صفحه مختلف با 2 آکر متفاوت به URL وب سایت خود پیوند دهید، اعتبار صفحه شما افزایش می یابد. این باعث افزایش موقعیت گوگل شما می شود. همانطور که در واقع می‌گوید اقتدار صفحه، اقتدار یک صفحه است. موتور جستجوی گوگل به بررسی تعداد بک لینک از دامنه های مختلف به 1 صفحه می پردازد که URL نیز نامیده می شود.

دریابید که چگونه استادان رتبه بندی می توانند ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کنند...

لینک سازی – ما بک لینک های مرتبط را برای کمک به رشد وب سایت شما و تبدیل شدن به یک اقتدار درک می کنیم.
محتوا – ما محتوای نهایی را می نویسیم که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می دهد و ترافیک را جذب می کند.
تکنیک – متخصصان ما دقیقا می دانند که چگونه وب سایت شما را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنند.

قرار گذاشتن

4. بیانیه های مطبوعاتی بنویسید برای بک لینک های با کیفیت، انتشارات مطبوعاتی بنویسید

هر صنعتی سودی ندارد، اما با نوشتن و ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، خیلی بیشتر از بهبود تبلیغات خود انجام می‌دهید. می توانید بیانیه های مطبوعاتی خود را از طریق وب سایت هایی مانند onlinepersbericht.com و newsbank.nl منتشر کنید. اگر تعدادی لینک به وب سایت خود در اینجا قرار دهید، بک لینک های خود را بهبود می بخشید. باز هم، بهتر است پیوندهای زیادی اضافه نکنید و البته بیانیه مطبوعاتی در درجه اول برای ارائه اطلاعات است.

مزیت بزرگ این گزینه این است که شما خودتان بک لینک ها را قرار می دهید و بنابراین کیفیت آن را خودتان بررسی می کنید. مزیت بزرگ دیگر این است که اگر انتشار مطبوعاتی شما به اشتراک گذاشته شود، بک لینک های شما چند برابر می شود. با استفاده از این گزینه مهم است که به یاد داشته باشید که هدف اصلی از انتشار مطبوعاتی دریافت بک لینک نیست، بلکه جلب توجه و اطلاع خوانندگان است. بنابراین، بیانیه مطبوعاتی شما باید حرفه ای باشد و حرف مهمی برای گفتن داشته باشد.

5. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

هنوز تعداد کمی از شرکت ها هستند که حساب های رسانه های اجتماعی ندارند و شما نیز از آنها برای جمع آوری بک لینک استفاده می کنید. علاوه بر این، رسانه های اجتماعی البته در اندازه گیری محبوبیت شما تعیین کننده هستند. هرچه تعامل بیشتر، فالوورها و لایک های بیشتر بیشتر باشد، در نتایج موتور جستجو بالاتر می آیید. به همین دلیل مهم است که به طور مرتب یک پست جالب در کانال های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید که حاوی پیوندی به وب سایت شما باشد. سپس امیدوارم پست شما به اشتراک گذاشته شود. اگر وبلاگ دارید، از خوانندگان بخواهید آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. هرچه پست شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، لایک یا ریتوئیت شود، برای سئو و برای بک لینک شما بهتر است

از کدام رسانه اجتماعی می توانید استفاده کنید؟

تعداد زیادی کانال رسانه اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. شناخته شده ترین آنها البته فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند. همچنین می توان یک کانال رسانه اجتماعی را انتخاب کرد که مناسب صنعت شما باشد.

Tiktok : شاید نام آن را نشنیده باشید، اما Tiktok یک شبکه ویدیویی جدید است که در بین نسل‌های جوان محبوبیت خاصی پیدا می‌کند. می‌توانید هنگام آواز خواندن، هنگام رقصیدن یا در حال پخش ویدیو با آن ضبط کنید. سپس سایر کاربران می توانند آن را به اشتراک بگذارند، لایک کنند یا در مورد آن نظر دهند. در حال حاضر 3.5 میلیون کاربر Tiktok در هلند وجود دارد و اگر جوانان مخاطب شما هستند، این فرصتی است که نباید از دست بدهید.

لینکدین : اگر یک وب سایت حرفه ای دارید و روی دنیای تجارت متمرکز هستید، لینکدین بهترین رسانه اجتماعی است. در این یک نمایه دارید که بر اساس تجربه کاری شما است و سایر کاربران می توانند برای شغلی به شما مراجعه کنند. علاوه بر این، می توانید خود را در دنیای تجارت مطرح کنید و اطلاعات زیادی در مورد کار، یافتن کار و سایر موضوعات مرتبط پیدا خواهید کرد. لینکدین یک کانال رسانه ای جدی و حرفه ای است که فرصت های زیادی را در دنیای تجارت ارائه می دهد. و این شامل امکان جمع آوری بک لینک نیز می شود.

یوتیوب : سرانجام، یوتیوب، بزرگترین شبکه ویدیویی در جهان، همچنین یک کانال رسانه اجتماعی است که اغلب نادیده گرفته می شود. اما ولاگرها به همان اندازه تأثیرگذار هستند، اگر نه بیشتر. ویدئوها در موضوعات مختلفی از فیلم های کودکان گرفته تا دستورالعمل های تعویض لاستیک ارسال می شوند. به همین دلیل است که احتمالاً ویدیوهایی در مورد موضوعی از رشته خود نیز پیدا خواهید کرد و همچنین می توانید خودتان آنها را پست کنید. ویدئوهای یوتیوب در سراسر جهان از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف توزیع می‌شوند و به همین دلیل دسترسی زیادی دارند.

6. نوشتن و انتشار مقاله

نوشتن و انتشار مقالات

همانطور که وب سایت هایی به طور خاص برای انتشار مطبوعات وجود دارد، سایت هایی نیز وجود دارند که مقالات را جمع آوری می کنند. اگر مقاله ای با کیفیت می نویسید و آن را در وب سایت های مختلف قرار می دهید، می توانید با درج لینک در اینجا تعداد بک لینک های دریافتی خود را افزایش دهید. این گزینه مشابه ارسال یک بیانیه مطبوعاتی یا نوشتن یک وبلاگ مهمان است.

وب سایت هایی مانند artikelplanner.nl و KennisDelen.com هر دو نمونه هایی از مکان هایی هستند که می توانید مقاله خود را در آنها پست کنید. این کار را زیاد انجام ندهید، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمایه بک لینک شما را دوباره به عنوان غیر طبیعی طبقه بندی می کنند. اگر از این گزینه به درستی استفاده کنید، سایر کاربران مقالات شما را به اشتراک می گذارند یا کپی می کنند و باعث می شود پیوند شما دوباره در مکان های مختلف ظاهر شود.

7. پیوند در صفحه اصلی

پیوندی در صفحه اصلی

منبع: Startpagina.nl

این گزینه برای دریافت بک لینک همیشه ارزشمند نیست، اما اگر به صورت پراکنده از آن استفاده می کنید، گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. صفحه اصلی مجموعه ای از پیوندها است و بسیاری از افراد آن را به عنوان اولین صفحه ای که هنگام دسترسی به اینترنت می بینند تنظیم می کنند. صدها صفحه اصلی در هلند وجود دارد و ممکن است یکی در صنعت شما وجود داشته باشد. با این روش همیشه یک بک لینک موفق به دست نمی آورید، زیرا صفحه آنقدر پر از لینک است که باور نکردنی به نظر می رسد.

درخواست افزودن پیوند به صفحه اصلی بسیار آسان است، فقط اغلب رد می شود. اگر بتوانید در برخی از صفحات اصلی لینک دریافت کنید، کافی است. صفحه اصلی خود را باز کنید، برای مثال اگر هنوز در فیلد شما وجود ندارد.

بک لینک های شما باید حفظ شوند

همانطور که از اطلاعات بالا می بینید، بک لینک دادن آسان نیست. علاوه بر این، بسیار وقت گیر است و شما در معرض خطر دریافت پروفایل بک لینک منفی توسط موتورهای جستجو هستید. اگر موفق به جمع آوری بک لینک های باکیفیت شده اید، حفظ صحیح آنها نیز مهم است.

لینک هایی که از وب سایت های خارجی دریافت می کنید همیشه تحت کنترل شما نیستند و ممکن است شخصی بدون اینکه شما متوجه شوید به شما لینک دهد. اگر این یک بک لینک سمی است، می تواند روی پروفایل شما تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل خوب است که هر از چند گاهی تمام لینک هایی که دریافت می کنید را مرور کنید. شما این کار را با برنامه‌های توسعه‌یافته و رایگانی به نام چک‌کننده‌های بک لینک انجام می‌دهید . نمونه های شناخته شده این ابزارها SEO Spyglass، Moz Open Site Explorer، SEMRUSH و Ahrefs هستند. این به شما این امکان را می دهد که نه تنها از بک لینک های خود، بلکه از بک لینک های رقبا نیز استفاده کنید.

چند نکته در مورد خرید بک لینک ها قابل ذکر است

اگر می خواهید روی لینک بیلدینگ خود کار کنید، نکاتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

پیوندها ممکن است از بین بروند : به یاد داشته باشید که اگر ساختار وب سایت خود را تغییر دهید، تعداد زیادی لینک را نیز از دست خواهید داد. بنابراین بهتر است فقط URL ها را ثابت نگه دارید، اما در صورت تمایل محتوا را تغییر دهید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، با استفاده از لینک خود آدرس وب سایت جدید را به وب سایت ها ایمیل کنید و از آنها بخواهید که آن را تغییر دهند. بک لینک به شما یک لینک خارجی به آن ها است، بنابراین هر دوی شما از این موضوع سود می برید.

خرید بک لینک ایده خوبی نیست : فرصت هایی برای خرید بک لینک برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. با این حال، این به هیچ وجه ایده خوبی نیست و یک فعالیت بسیار خطرناک است. بک لینک هایی که دریافت می کنید هرگز از کیفیت کافی برخوردار نیستند و بنابراین توسط موتورهای جستجو حساب نمی شوند. به عنوان مثال، شما اغلب می توانید 1000 بک لینک را با پول بسیار کمی خریداری کنید، اما موتورهای جستجو دیگر برای مدت طولانی درگیر آن نیستند.

جابجایی پیوندها : همچنین از تعویض پیوندها نیز جلوگیری می شود. گاهی اوقات صفحات شریک خاصی برای این کار راه اندازی می شوند. رایج ترین راه این است که با صفحه دیگری تماس می گیرید و پیوندی برای یکدیگر قرار می دهید. بهتر است این کار را با 3 وب سایت یا بیشتر انجام دهید. اگر می خواهید این کار را امتحان کنید، مطمئن شوید که این وب سایت ها با کیفیت هستند و این وب سایت ها تبادل لینک زیادی انجام نمی دهند. یک وب سایت با لینک های خارجی زیاد توسط موتورهای جستجو به عنوان غیر جدی دیده می شود.

ساخت لینک به عنوان بخشی از سئو

لینک بیلدینگ تنها یکی از روش هایی است که می توانید برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو از آن استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد سئوی خود را برون سپاری می کنند ، لینک سازی نیز چیزی است که می توانید آن را به متخصصان بسپارید. سپس به عنوان بخشی از یک بسته سئو کامل مطرح می شود. اول از همه، یک اسکن از وب سایت شما انجام می شود - Ranking Masters برای این کار از SEO Surfer استفاده می کند - و بر این اساس مشخص می شود که چگونه می توان وب سایت شما را بهبود بخشید.

سئوی فنی (شامل امنیت، سرعت و ساختار وب سایت شما)، تراکم کلمات کلیدی و محتوای متون شما، استفاده شما از رسانه های اجتماعی و نحوه پاسخگویی شما به جستجوهای محلی بررسی می شود. لینک بیلدینگ را نیز می توان به این اضافه کرد. با یک بسته کامل، مطمئناً وب سایت شما در رتبه 5 برتر از نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرد.

دریابید که چگونه استادان رتبه بندی می توانند ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کنند...

لینک سازی – ما بک لینک های مرتبط را برای کمک به رشد وب سایت شما و تبدیل شدن به یک اقتدار درک می کنیم.
محتوا – ما محتوای نهایی را می نویسیم که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می دهد و ترافیک را جذب می کند.
تکنیک – متخصصان ما دقیقا می دانند که چگونه وب سایت شما را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنند.
قرار گذاشتن

لینک بیلدینگ را برون سپاری کنید یا خودتان این کار را انجام دهید؟

ساخت لینک به عنوان بخشی از سئو

لینک بیلدینگ یکی از سخت ترین بخش های سئو است و بنابراین تعجب آور نیست که اکثر افراد از یک آژانس بازاریابی آنلاین برای این کار استفاده می کنند. البته افزودن لینک های داخلی و خارجی بسیار آسان است، اما ساختن مقدار مناسبی از بک لینک های با کیفیت داستان دیگری است. همچنین ممکن است پس از اینکه به یکی از بهترین موقعیت ها در نتایج جستجو رسیدید، ناگهان از صفحه اول ناپدید شوید زیرا لینک بیلدینگ خود را به درستی حفظ نکرده اید. یک آژانس بازاریابی آنلاین می تواند لینک بیلدینگ را برای شما راه اندازی کرده و ادامه دهد. حتی پس از جمع آوری تمام بک لینک های شما، زمان و تلاش زیادی برای این کار باید صرف شود.

بایدها و نبایدهای لینک بیلدینگ

برای نتیجه گیری، ما در اینجا لیستی از بایدها و نبایدهای لینک بیلدینگ تهیه کرده ایم.

انجام دهید :

بک لینک با کیفیت جمع آوری کنید.
بهینه سازی ساختار لینک داخلی
پیوندها را در رسانه های اجتماعی، در بیانیه های مطبوعاتی، در مقالات و در وبلاگ های مهمان ارسال کنید.
از صفحات شروع به مقدار کم استفاده می شود.
ساختار پیوند خود را به طور منظم به روز کنید و بررسی کنید.
به جمع آوری بک لینک ها ادامه دهید.
تغییرات را به سایت هایی که لینک شما را ارسال کرده اند گزارش دهید.
نکن :
به طور مرتب ساختار پیوند خود را بررسی و به روز نمی کنید.
مواد سمی را به سمت چپ رها کنید.
لینک های خارجی را به وب سایت های غیر قابل اعتماد ارسال کنید.
اضافه کردن تعداد زیادی لینک
اعتبار خود را با بک لینک های سئو ثابت کنید
جستجوکردنبه جمع آوری بک لینک های سئو لینک بیلدینگ می گویند. و لینک بیلدینگ ممکن است بخشی از سئو باشد که بهترین نتایج را به شما بدهد. در عین حال، جمع آوری و نگهداری بک لینک ها نیز زمان زیادی می برد. یک بک لینک به موتورهای جستجو (بخوانید: گوگل) می گوید که وب سایت شما دارای اعتبار است. هر بک لینک به عنوان یک رای برای شما در نظر گرفته می شود و هر چه رای بیشتری داشته باشید، موفق تر خواهید بود. انتخاب رتبه اول در نتایج موتورهای جستجو، از جمله به تعداد بک لینک های کیفی شما بستگی دارد. پس وقت آن است که به طور فعال در این امر شرکت کنید.

بک لینک های سئو کیفی را جمع آوری کنید

گوگل بین بک لینک های خوب و بد تفاوت قائل می شود. آنها با تجزیه و تحلیل سه معیار به بک لینک های شما نگاه می کنند: 1) چند بک لینک دارید، 2) این بک لینک ها چقدر به وب سایت شما مرتبط هستند و 3) کیفیت وب سایتی که از آن آمده اند چقدر است. با نوشتن وبلاگ مهمان و قرار دادن لینک به صفحه خود در آنجا، می توانید کنترل کنید که بک لینک های سئوی خود از کجا آمده اند. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات منحصر به فرد، جالب و فعلی را در وب سایت خود ارائه می دهید که سایرین در زمینه شما می خواهند به آن پیوند دهند. لینک سازی دشوار است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، موقعیت صفحات شما به سرعت بالا می رود

چگونه استادان رتبه بندی می توانند در ساخت لینک به شما کمک کنند؟

در Ranking Masters ما می توانیم از لینک سازی شما مراقبت کنیم. ما دانش و تجربه ارائه بک لینک های با کیفیت و به روز رسانی و نگهداری وب سایت شما را داریم. این باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما می شود و به شما اطمینان می دهد که نه تنها به آن دست خواهید یافت، بلکه موقعیت برتر خود را در نتایج جستجو نیز حفظ خواهید کرد.

علاوه بر لینک بیلدینگ، برای سایر خدمات نیز می توانید با ما تماس بگیرید. متخصصان ما وب سایت شما را از نظر بیش از 200 فاکتور سئو بررسی می کنند و سپس آنها را تنظیم می کنند. ما همچنین متن های شما را مرور می کنیم، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی انجام می دهیم، تجزیه و تحلیل مسابقه انجام می دهیم و دوباره متن های شما را می نویسیم. علاوه بر این، از ما مشاوره دریافت خواهید کرد و می توانید از نکات سئوی ما برای بهینه سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

هر آنچه که سئوی شما بخواهد، در Ranking Masters تیمی از متخصصان آماده هستند تا وب سایت شما را در 5 نتیجه برتر جستجو قرار دهند.