راهنمای مدیریت عملکرد کلایمر
نگهداری کلایمر ممکن است کار چندان پیچیده ای به نظر نرسد، با این حال، نیاز به هماهنگی گسترده توسط افرادی دارد که از سایت شما دور هستند. دور بودن به این ترکیب پیچیدگی میافزاید، بهویژه زمانی که برنامهریزی یا سایر مجموعههای مهارت توسط افراد درگیر تسلط پیدا نمیکنند. علاوه بر این، تکنسین های سیار کلایمر/پله برقی ممکن است احساس فوریت مورد نیاز شما را نداشته باشند و انگیزه مناسبی برای تکمیل تمام بازرسی های قانونی یا تعمیرات اساسی به اندازه کافی نداشته باشند.
اکثر خرابی کلایمر و پله برقی به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح نگهداری طولانی مدت و تأخیر در خود تعمیر است که اغلب ناشی از موارد زیر است:
تکنسین ها به دلیل زیر به موقع حاضر نمی شوند:
ط) کار اضطراری بیش از حد در همان منطقه،
ii) یک برنامه ریزی مختلط در دفتر پشتی آنها،
iii) مشغول بودن به نگهداری معمولی که در جاهای دیگر انجام می شود،
iv) عدم فوریت توسط دفتر یا تکنسین.
یک تکنسین ظاهر می شود و به دلیل:
i) شغل بزرگتر از حد انتظار،
ii) نداشتن تخصص برق یا کنترل.
تکنسین حاضر می شود اما به دلایل زیر نمی تواند واحدها را عملیاتی کند:
ط) نداشتن قطعه یدکی مناسب در کامیون خود یا اطلاعات صحیح از کاربر نهایی.
ii) کلایمرهای جدیدتر که یک تکنسین با آنها آشنا نیست.
متن جایگزینی برای این تصویر ارائه نشده است
استراتژیهای دریافت بهترین خدمات ممکن و به حداقل رساندن خرابیها حول مدیریت صحیح خدمات قراردادی و هشت رویکرد سادهتر برای برخورد با ارائهدهندگان کلایمر و پله برقی شما میچرخند:
1. تا حد امکان از قرارداد خدمات جامع اجتناب کنید. اینها هنگام برنامه ریزی برای پاسخگویی، تکنسین را راحت می کند. در مورد قراردادهای فراگیر ، کل شرکت وقت خود را می گیرد و سایت شما ممکن است کمترین اولویت را داشته باشد زیرا سایت شما قبلاً پرداختی برای قطعات و خدمات ارائه کرده است. اگر تصمیم دارید یک معامله جامع را دنبال کنید، اطمینان حاصل کنید که چند استراتژی بعدی در قرارداد خدمات شما گنجانده شده است.
2. با سازندگان اصلی کلایمر/پله برقی کار کنید. اگر از OEM دور شوید، همیشه به آنها باز خواهید گشت زیرا به قطعات و دانش نیاز دارید، بنابراین سعی کنید تا حد امکان در مورد ماهیت کسب و کار و پیامدهای خرابی در ساختمان خود ارتباط برقرار کنید. تقریباً همه شرکتهای کلایمر میخواهند کارها را حل کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند، بنابراین به آنها کمک کنید به شما کمک کنند. اگر تصمیم دارید از یک ارائه دهنده خدمات کلایمر جایگزین استفاده کنید، سازندگان اصلی ممکن است به راحتی تحویل قطعات را به تاخیر بیندازند و برای کلایمر و پله برقی شما خرابی ایجاد کنند.
3. اطمینان حاصل کنید که یک بند پاسخ و اصلاح دقیق در قرارداد خدمات شما با سازنده اصلی کلایمر/پله برقی گنجانده شده است . این رویکرد ممکن است زمانی که ساختمان برای کلایمر جدید پیشنهاد می دهد آسان تر انجام شود، در غیر این صورت، به راحتی توسط ارائه دهنده خدمات کلایمر قابل قبول نخواهد بود، اما آن را امتحان کنید و ممکن است کار کند.
4. برای انجام تعمیر و نگهداری منظم و پاسخگویی به تماس های اضطراری، از حداقل دو تکنسین کلایمر محلی که در مجاورت ساکن هستند، درخواست کنید. این باعث ایجاد مالکیت می شود و تکنسین را تحت فشار قرار می دهد تا کارهای معمولی را به خوبی انجام دهد تا از دریافت تماس های بعد از ساعت کاری برای گیر افتادن یا سایر خرابی کلایمر جلوگیری کند.
5. اطمینان حاصل کنید که تکنسین های خدمات شما به ساختمان شما وارد و از آن خارج می شوند، کارهای روزمره و اضطراری و یافته های خود را پس از هر بازدید ثبت می کنند. این امر مسئولیت پذیری و پیگیری را افزایش می دهد، به علاوه مالک ملک یا اپراتور باید بداند کدام پیمانکار در ساختمان است و چه کاری در حال انجام است.
6. حداقل هر 5 سال یکبار بر روی بررسی کیفیت شرایط کلایمر و پله برقی خود توسط مشاور سرمایه گذاری کنید. این می تواند در برنامه های سرمایه شما گنجانده شود و نسبتاً ارزان خواهد بود. این رویکرد ریسک مالک ملک را کاهش میدهد و با درگیر کردن شخص ثالث، مسئولیتی را به سمت ارائهدهنده خدمات کلایمر بازمیگرداند.
7. اطمینان حاصل کنید که تکنسین های کلایمر/پله برقی با واحدهای خاص سایت شما آشنا هستند و آموزش کافی دریافت می کنند. با توجه به تغییرات سریع در تکنولوژی، هر کلایمر کمی با واحد ساخته شده قبلی خود متفاوت است، بنابراین به عنوان بخشی از قرارداد خدمات خود، یک جلسه آموزش ارائه شده توسط سازنده کلایمر/پله برقی برای تکنسین های تحت نظارت خود را در نظر بگیرید.
8. اطمینان حاصل کنید که قطعات یدکی حیاتی کافی در محل موجود دارید و با همان نوع کلایمر/پله برقی با مدیران تاسیسات در منطقه خود در ارتباط باشید. اگر یک تکنسین ماهر با آگاهی از پاسخ سریع کلایمر شما و قطعات یدکی آن در دسترس است، نباید بهانه ای برای رفع مشکل توسط تکنسین وجود داشته باشد.