تعمیر و نگهداری کلایمر را به سطوح جدیدی ببرید
هنگامی که کلایمرها خراب می شوند، فشار بر ارائه دهندگان تعمیر و نگهداری و تعمیر برای حل سریع مشکل بسیار زیاد است. در بهترین حالت، مردم نمی توانند به راحتی به جایی که باید برسند. خدمات بهداشتی حیاتی ممکن است به تعویق بیفتد. کسب و کارها ممکن است مشتریان خود را از دست بدهند. در بدترین حالت ممکن است افراد برای چند دقیقه یا چند ساعت در کلایمر محبوس شوند. شرکت های خدمات کلایمر باید بتوانند تکنسین های مناسب را با قطعات یدکی مناسب در سریع ترین زمان ممکن به محل خرابی برسانند. و آنها باید همه این کارها را با حداکثر کارایی انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که شرایط اضطراری سودی به همراه نخواهد داشت. در عین حال، شرکتهایی که خدمات کلایمر را انجام میدهند باید به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برنامهریزیشده ادامه دهند که به جلوگیری از خرابیها و موارد اضطراری اضافی کمک میکند. و البته تمام خدماتی که تکنسین های کلایمر ارائه می دهند باید با مقررات صنعت مطابقت داشته باشد.
از فناوری های پیشرفته برای مقابله با چالش های سخت استفاده کنید
با بسیاری از نیازهای خدمات مختلف و چالشهای فریبکاری، اکثر شرکتهای خدمات کلایمر متوجه شدهاند که باید دیجیتال شوند و از نرمافزار مدیریت خدمات میدانی بهره ببرند. اما همه نرم افزارهای مدیریت خدمات میدانی یکسان ایجاد نمی شوند. شرکت های خدمات کلایمر برای همگام شدن با تقاضاها به سرعت در حال افزایش، ارائه اولویت های رقابتی و افزایش رضایت مشتری، باید اطمینان حاصل کنند که راه حل مدیریت خدمات صحرایی آنها فناوری های مورد نیاز برای هدف قرار دادن مهمترین نقاط دردشان را فراهم می کند. در اینجا نگاهی داریم به 5 فناوری کلیدی که شرکت های خدمات کلایمر نمی توانند بدون آن باشند.
از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملیات استفاده کنید
شرکتهای خدمات کلایمر، تکنسینهایی با تخصص در طیف گستردهای از فناوریهای کلایمر - از فنآوریهای کششی و هیدرولیک گرفته تا سیستمهای محرک بادی، درام سیم پیچی، و زنجیر متقابل را استخدام میکنند. آنها ترکیبی از خدمات تعمیر و نگهداری، تعمیر و اضطراری را برای کلایمرها در همه اندازههای ساختمانهای تجاری، مسکونی، دولتی و سازمانی و حتی روی کشتیها ارائه میکنند. برخی از شرکت های خدمات کلایمر نیز خدمات نصب را ارائه می دهند. و همه آنها باید اطمینان حاصل کنند که قطعات یدکی مناسب را در صورت نیاز در اختیار دارند. با نرم افزار مدیریت خدمات میدانی که شامل یک موتور هوش مصنوعی است ، توزیع کنندگان خدمات دیگر نگران نحوه هماهنگ کردن همه این جزئیات نیستند.آنها می توانند برنامه های خدمات و مسیرهای سفر بهینه را برای هر تکنسین در چند ثانیه ایجاد کنند. این نرم افزار همه متغیرهای ممکن را در نظر می گیرد - مهارت های تکنسین ها، ماهیت شغل، موقعیت مکانی و در دسترس بودن تکنسین ها، زمان تخمینی سفر، قطعات یدکی مورد نیاز، محل نگهداری قطعات، و سایر عواملی که بر زمان بندی خدمات و تکالیف تاثیر می گذارند. هنگامی که شرایط اضطراری پیش میآید یا مشتریان باید برنامه خدمات خود را تغییر دهند، توزیعکنندگان میتوانند به سرعت و به آسانی پارامترها را تطبیق دهند و فوراً یک برنامه بهروز شده و جدید بهینهسازی شده ایجاد کنند.
از تجزیه و تحلیل داده ها برای فعال کردن نگهداری پیش بینی شده استفاده کنید
با افزایش روزافزون مالکان ساختمانهایی که فناوریهای ساختمان هوشمند را پیادهسازی میکنند، جای تعجب نیست که کلایمرهای هوشمند نیز یک روند اصلی هستند. انتظار می رود کلایمرهای هوشمند بازار رشد قابل توجهی در سال های آینده باشند. طبق آمار Fortune Business Insights ، ارزش بازار جهانی کلایمرهای هوشمند در سال 2019 تقریباً 19 میلیارد دلار بود و پیش بینی می شود تا سال 2027 از 38 میلیارد دلار فراتر رود. پروژه تحقیقات بازار Data Bridge، بازار کلایمر هوشمند تا سال 2027 به 45 میلیارد دلار خواهد رسید. مشتریانی که در هوشمند سرمایه گذاری می کنند. کلایمرها از ارائه دهندگان خدمات خود انتظار دارند که به همان اندازه هوشمند عمل کنند.
داده های تاریخی، نیازهای آینده را قابل مشاهده می کند
نرم افزار مدیریت خدمات میدانی پیشرفته به شرکت های خدمات کلایمر کمک می کند تا به تعمیر و نگهداری پیش بینی شده ارتقاء دهند . به عنوان مثال، با دسترسی آسان به داده های تاریخی، شرکت های خدمات کلایمر می توانند به سرعت تعیین کنند:
تعداد بازدیدها و انواع خدمات - تعمیر و نگهداری، عیب یابی، تعمیر - اغلب مورد نیاز است.
میانگین زمان صرف شده برای هر بازدید مشتری.
تعداد و انواع قطعات یدکی اغلب مورد نیاز است.
سپس میتوانند دادهها را تجزیه و تحلیل کنند تا مشکلات احتمالی خدمات را پیش از افزایش شدت یا خرابی پیشبینی کنند و به طور فعال به آن رسیدگی کنند.
از یک برنامه تلفن همراه برای افزایش انطباق استفاده کنید
هنگام ارائه خدمات، تکنسین های کلایمر باید از مقررات ایمنی مانند قوانین ایمنی انجمن مهندسین مکانیک آمریکا برای کلایمرها و پله برقی ها و همتای آن در کانادا، سند انجمن استانداردهای کانادا (CSA) قانون ایمنی کلایمر و پله برقی CSA-B44 را رعایت کنند. یک برنامه تلفن همراه دسترسی به اطلاعات ضروری نظارتی را در دست تکنسین ها در حالی که در این زمینه کار می کنند، قرار می دهد. آنها دیگر مجبور نیستند از حافظه خود کار کنند و خطر فراموشی یک اقدام احتیاطی کلیدی یا وقت گذاشتن برای یافتن و مراجعه به کتابچه های راهنمای کاغذی را ندارند. یک برنامه تلفن همراه همچنین یک راه عالی برای ارائه چک لیست های سفارشی به تکنسین ها است که می توانند برای هر نوع کلایمر و خدمات ارائه شده به آنها مراجعه کنند.این بیشتر خطر از دست رفتن یک مرحله مهم را کاهش می دهد. همچنین به شرکت های خدمات کلایمر اجازه می دهد تا از رعایت الزامات رویه ای خود اطمینان حاصل کنند.
گزارش های خدمات الکترونیکی کارایی و دقت را تضمین می کند
یکی از این الزامات می تواند تکمیل فرم گزارش خدمات الکترونیکی باشد در حالی که تکنسین ها هنوز در محل کار هستند. با نرمافزار مدیریت خدمات میدانی مناسب، فرمهای گزارش خدمات الکترونیکی را میتوان برای انواع شغل و مشتریان خاص تنظیم کرد و میتواند شامل فیلدهایی باشد که از قبل با دادههای مربوطه پر شدهاند. این فرم های از پیش تنظیم شده تکمیل به موقع گزارش های خدمات دقیق و دقیق را برای تکنسین ها سریع و آسان می کند. شرکت های خدمات کلایمر دیگر نگران گزارش های ناقص، نادرست یا ناخوانا و یا تاخیر در ارسال گزارش نیستند. پس از تکمیل، گزارش های خدمات الکترونیکی فوراً برای پردازش و صورتحساب به دفتر ارسال می شود.آنها حتی می توانند امضای الکترونیکی مشتری و عکس های کار انجام شده را برای تأیید کامل خدمات موفق درج کنند.
از ارتباطات بلادرنگ برای تقویت ارتباطات مشتری استفاده کنید
امروزه بسیاری از ارتباطات ما با دوستان، خانواده و همکاران در زمان واقعی است. تنها آوردن مزایای این ارتباطات فوری و آموزنده برای مشتریان منطقی است. نرمافزار مدیریت خدمات صحرایی را انتخاب کنید که وقتی تکنسینها وضعیت خود را در برنامه تلفن همراه خود تغییر میدهند، بهطور خودکار یک پیام متنی یا ایمیل برای مشتریان ارسال میکند. اکنون مشتریان می دانند که تکنسین ها چه زمانی در راه هستند و چه زمانی کارها کامل شده است. و میتوانند بهمحض تکمیل گزارشهای خدمات بهطور خودکار دریافت کنند.
از نرم افزارهای مبتنی بر ابر برای تسریع تکامل کسب و کار استفاده کنید
نرمافزار مدیریت خدمات میدانی که در مدل نرمافزار بهعنوان سرویس (SaaS) ارائه میشود، به شرکتهای خدمات کلایمر این آزادی و انعطافپذیری را میدهد تا فناوریهای جدید را به روانترین، کارآمدترین و مقرونبهصرفهترین راه ممکن اتخاذ کنند. آنها میتوانند روی اولویتهای تجاری اصلی خود متمرکز بمانند و در عین حال عملیات خود را برای ترکیب آخرین پیشرفتهای اثباتشده در فناوریهای مدیریت خدمات میدانی توسعه دهند. Praxedo از سال 2005 نرم افزار مدیریت خدمات میدانی پیشرفته و مبتنی بر ابر را ارائه می دهد . امروزه بیش از 900 مشتری و ده ها هزار کاربر در سراسر جهان به نرم افزار ما متکی هستند. و ما در چهار سال گذشته متوالی در ربع جادویی گارتنر برای مدیریت خدمات میدانی قرار گرفته ایم. عقب نمانید درخواست نسخه ی نمایشی