خرید رپورتاژ آگهی قوی و طبق الگوریتم های به روز گوگل
زمان می گذرد و همه چیز در مورد تکنولوژی تغییر می کند. رپورتاژ هم دقیقا همینطوره! در گذشته یکی از درآمدهای اصلی شرکت های روزنامه و مجلات، انتشار آگهی ها و یا خرید رپورتاژ بود. کم کم که وبلاگ های اینترنتی جای مجلات فیزیکی را گرفتند، رپورتاژ با همین هدف اما در بستر دیگری به نام وب سایت شروع به انتشار کرد! امروزه نوشتن رپورتاژ آگهی برای دریافت بک لینک با کیفیت از وب سایت های رتبه بندی شده به یک اقدام محبوب تبدیل شده است که واقعاً تأثیر زیادی در افزایش ترافیک وب سایت دارد. بنابراین، بیایید با هم درباره رپورتاژ و راه های بهینه سازی آن بیشتر بیاموزیم.
پیش نمایش محتوا
رپورتاژ در سئو به چه معناست؟
چرا گزارش مهم است؟
نکات طلایی برای بهینه سازی رپورتاژ + ویژگی های یک رپورتاژ با کیفیت
هزینه رپورتاژ چقدر است؟
رپورتاژم را کجا منتشر کنم؟
نتیجه
رپورتاژ در سئو به چه معناست؟
رپورتاژ یک کلمه فرانسوی مشتق شده به معنای گزارش است و معمولاً برای تبلیغات از طریق گزارش یک خبر یا رویداد استفاده می شود. اگر آن را در ترجمه گوگل جستجو کنید این جمله ظاهر می شود: گزارش اخبار، برای مطبوعات و رسانه های پخش.
رپورتاژ در سئو یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک ارگانیک در وب سایت ها است. این تکنیک با تولید محتوا در مورد یک ویژگی، خدمات یا محصول خاص یک وب سایت دیگر و معرفی وب سایت دیگر به صورت غیر مستقیم انجام می شود. اجازه دهید با یک مثال موضوع را واضح تر کنیم.
در نظر بگیرید که دارای یک فروشگاه گل و همچنین ارائه خدمات آنلاین از طریق یک وب سایت هستید. اگر از وب سایت دیگری، نه لزوماً در همان زمینه، بخواهید که محتوایی را برای شما به اشتراک بگذارد و به وب سایت شما بک لینک بدهد و یا از آن سایت اقدام به خرید بک لینک نمایید، به رپورتاژ نیاز دارید. این محتوا را می توان به عنوان "بهترین گل برای اولین قرار ملاقات" عنوان کرد.
نوشتن یک رپورتاژ حرفه ای می تواند باعث شود برند شما در ذهن کاربران بماند و مشتری وفادار شما شود. در واقع کاربران به وب سایت اعتماد می کنند، یک رپورتاژ را برای شما به اشتراک می گذارند و همان اعتماد را به برند شما می آورند.
بنابراین، رپورتاژ عبارت است از «تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل به همراه لینک به عنوان مقاله در وب سایت یا مجله دیگری منتشر شده است».
چرا گزارش در خرید رپورتاز آگهی مهم است؟
در خرید رپورتاژ آگهی همانطور که یک تبلیغ غیر مستقیم است! نکته همین است. شما اطلاعات مفیدی را به مشتری ارائه می دهید که در کنار دنبال کردن کل محتوا با اشتیاق و بدون فکر کردن به تبلیغات، اعتماد بیشتری را به مشتری ارائه می دهد. به طور کلی، مزایای دیگری برای انتشار رپورتاژ وجود دارد:
افزایش ترافیک ارگانیک: جایی که گزارش ما منتشر می شود، وب سایت های وبلاگ محبوب با هزاران بازدید کننده روزانه هستند. اگر 50٪ از آنها روی پیوند شما کلیک کنند، رونق می گیرد، صدها بازدید کننده ارگانیک با اعتماد به شما مراجعه می کنند.
برندسازی: زمانی که توسط وب سایت محبوب دیگری معرفی می شوید، برند شما بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
بهبود سئو: این بخش نیاز به یک بخش اضافی دارد که توضیح دهد سئوی خارج از صفحه چیست، فقط بدانید که لینک های برگشتی از یک وب سایت مجاز دیگر به وب سایت شما یک پارامتر بسیار ارزشمند در سئو است.
آف پیج سئو و یا سئوی خارجی به چه معناست؟
تمام تکنیک هایی که در خارج از وب سایت برای بهبود ارزش وب سایت انجام می دهید سئو خارج از صفحه نامیده می شود. سیگنال های شبکه های اجتماعی، بک لینک ها، ذکر نام برند و غیره تکنیک های رایج خارج از صفحه هستند و مهم ترین آنها دریافت بک لینک از وب سایت های رتبه بندی شده است. بنابراین رپورتاژ را می توان راهی برای دریافت بک لینک در نظر گرفت.
نکات طلایی برای بهینه سازی در خرید رپورتاژ + ویژگی های یک رپورتاژ آگهی با کیفیت
برای داشتن یک رپورتاژ بدون نقص نکات زیر را دنبال کنید:
سعی کنید محتوای مرتبط با وب سایت میزبان تولید کنید، اگرچه ضروری نیست.
وب سایت های با با سابقه . دارای به روز رسانی و دارای اتوریتی مناسب پیدا کنید
بک لینک بهتر است در محتوا ذکر شود نه هدینگ یا آخر وب مطلب
بهترینکلمه کلیدی ها را برای بک لینک به وب سایت خود بیابید. (بک لینک بخشی از محتوایی است که وب سایت خود را به آن لینک می دهید و بر روی کلیک کاربران تأثیر زیادی می گذارد.) لطفاً از نوشتن "اینجا" خودداری کنید و به جای آن کلمه کلیدی را بنویسید.
از نام برند و یا سایت خود مثال خرید بک لینک آی آر در برخی از قسمت های محتوا یا حتی در کلمه کلیدی استفاده کنید. گوگل عاشق برندسازی است.
رپورتاژ آگهی یک تکنیک آف پیج سئو است اما بهتر است تکنیک های سئو داخلی را در محتوای رپورتاژ نیز پیاده سازی کنید. هرچه رپورتاژ بیشتر بازدید شود، ارزش بیشتری برای وب سایت شما ایجاد می شود.
با کمک کپی رایتینگ یک عنوان جذاب و بهینه برای رپورتاژ بنویسید.
یک رپورتاژ با کیفیت بین 800 تا 1200 کلمه شامل حدود 3 لینک برگشتی به وب سایت شما می باشد.
هزینه رپورتاژ چقدر است؟
بر اساس اعتبار دامنه و میزبان ناشر، هزینه گزارش می تواند از 10 دلار تا صدها دلار متغیر باشد. نکته این است که رپورتاژ یک تبلیغ دائمی یا حداقل طولانی مدت است و ارزش آن را دارد که صدها دلار در ماه خرج کنید. هنگامی که کسب و کار شما به اندازه کافی رشد کرد، می توانید گزارش به اشتراک گذاری و همچنین داشتن مشتریان وفادار را شروع کنید.
از کجا اقدام به خرید رپورتاژ کنیم؟
خوب، بسیار مهم است که بدانید کجا باید گزارش را به اشتراک بگذارید و ارزیابی کنید که آیا این هزینه ارزش آن را دارد یا خیر. مطمئن شوید که ناشر دارای موارد زیر است:
دامنه و قدرت صفحه بالا
امتیاز اسپم پایین
رتبه قابل توجه الکسا (معیار محبوبیت وب سایت)
سن دامنه و مدت زمان فعالیت بهتر با پیشینه مناسب
اما اگر بودجه کافی ندارید، برای شروع می توانید رپورتاژ ارزان تری را انتخاب کنید (فقط از پایین بودن امتیاز اسپم اطمینان حاصل کنید) و کم کم بودجه رپورتاژ را افزایش دهید. همچنین میتوانید یک حساب وبلاگ رایگان در خدمات وبلاگ برای نوشتن گزارش داشته باشید، اما تضمین نمیشود که ترافیک ارگانیک کافی دریافت کنید.
نحوه بهینه سازی رپورتاژ
در آخر بگوییم که
سئو آسان است اما راه طولانی است، بنابراین باید صبور باشید تا رتبه های اول گوگل را به دست آورید. امیدواریم این مقاله به اندازه کافی مفید بوده باشد تا شما را در این مسیر راهنمایی کند. با این حال، اگر به رشد سریعتر یا اطلاعات بیشتر نیاز دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و یا سری به سایت kharidbacklink.ir مراجعه نمایید تا از این طریق یک مشاور سئو عالی دریافت کنید یا کل فرآیند سئو را به ما بسپارید. ما تضمین می کنیم سئو به معنای توسعه کسب و کار شما در اسرع وقت است.